Sunday, June 13, 2010

Sory ni yg lama punye... SEMINGGU JE LG NK TINGGALKN IPDA

Hhhmmm...
Dari detik ku menapak di IPDA pd Julai 08...
Kini hmpir smpi ke penghujungnya...
2 years to be a foundation student in IPDA...
Kini tiba waktunye untk mengepack barang2 utk mengosongkn bilik...
Yg dulunye menetap di Taman Siswa, brpindah pula ke kolej kediaman IPDA
since Jan 09...
When reminiscing the memory, banyak kenangn di situ...
Suka dan Duka...
Bilik 65, A2, Blok P2 telah mengisi bnyk kenangan antara aku, rumet tersayang, Nani and bersama rakan2 yg lain...
Aku rs mcm berat utk mengosongkn blik itu...
Krn semakin hmpir utk meningglkn ipda, aku smakin sayang bilik itu...
Yg pling aku syangi adlh katil aku...
Tilamnye x sama dgn tilam orng lain...
Sgt empuk dan menggoda utk trus lena tatkala menghempaskn tubuh ke atasnye...
Dgn dihiasi dua teddy bear comel @ bebe yg SYG hadiakn serta teddy bear yg kerdil pemberian buddyku,
kak Ummi...
Sgt teristimewa...
Terasa mcm stranded on "Wonderland" la plak...hihi
ibarat Alice In Wonderland la kononye...hihi


Masa pergi dgn pantasnya dan jauh pergi meningglkn kita...
Tidak mungkin kita boleh brpusing ke ms lampau krn ia suatu yg mustahil...
Hanya kenangan yg mampu mengingatkn ms lampau kita...

2 comments: